Monday, April 5, 2010

Derma Darah

Actually peristiwa ni dah lama dah..15 Mac 2010 haritu bertempat di Pusat Kegiatan Kuala Pilah (KEMAS) satu pgram derma darah telah di jalan kan...urrmmm...lama taw aku tunggu saat ni...sbb since aku belajar kat kolej dulu ade gak pgram mcmni..t tak lepas sbb berat aku dulu 39kg-40kg jew..now berat aku dah 46kg..hohoo..telah melayakan diriku untuk menyumbangkan darah kepada yg memerlukan..hahaha..mula2 cuak gak..yelah..sbb org tgok aku ni kurus..ade ke darah nk derma??hahhaa..ok bermulalah ngan sesi pemeriksaan..alhamdulilah lepas jugak...so dpt r menderma 3.5 pain..huhuu...so tgok ek pic wa derma darah k...
 my blood

2 comments:

chizel_yummy said...

wahh caya lah linda....sakit tak??pastu pening2 kan??

insyallah one day aku pun nak derma darah jugak :)

Norazlinda A.Razak said...

lorrr..hampesss...igt dah donate..a'ah pening2..tu skang aku gemuk!munciittt!