Thursday, September 30, 2010

Manusia Oh Manusia...

Arrgghhhhh..aku bengang amat2...marah amat2..aku ni bukanlah seorg yg cepat marah..
.tp..bila org dah buat aku..mula rrr....ade r sorang makhluk Tuhan nie...ckp putar belit....KELING pun kalah...
al-kisahnya...Baru2 ni dlm minggu ni juga...aku nak pergi servis kereta kat Senawang..
memandangkan Incik Pakwe aku ni cuti..so mmg ajak dia temankanlah.....
so tgahari aku keluar...atas kebenaran bos...time aku tgah tulis buku keluar masuk..
aku didatangi seseorang utk minta aku hantar dia balik..dgn alasan nak amik barang...so..aku pun kesian maka hantarkanlah..wpun dia taw PERJALANAN aku tak SEHALA dengan beliau...JAUH AMAT2 SANGAT2..Tp dia x pernah PIKIR pun...Yang dia taw TEKAK dia jew...apelah pye org...so aku pun hantarlah...dlm perjalanan aku mmg x byk ckp sbb aku dah LAMBAT..pastu dlm kete 2 kali tye aku nk pg mane...aku ckp nak servis kereta kat SENAWANG..i said twice ok...so aku igt hantar balik rumah jelah...so...dah smpai depan rumah dia suh aku parking dlm...eehhh..pehal plak..tak ke dia taw yg aku ade TEMUJANJI nak servis kereta....so..aku nk gerak..aku ckp.."ni nak tgu ke ape ni..wpun aku dh taw time tu dah kena TIPU"dia kata tunggu.tunggu..so a few minutes dia dtg dan masuk dlm kete wat muke TOYA....so aku ckp..nak p mane ni?..opis..opis..perggghhhhh...mcm sial r...td ckp hantar balik je..ni dah kena anta balik opis plak...dia igt aku KULI?DRIVER?Dahlah jalan x sehala..jauh gilerrrr!!!ni anta ko balik pulak...haaa..mmg cr point r...aku dh lambat+xde mood plak..mmg kena sound r...adoiiii..aku dh lambat..pastu arah aku kesana kesini plakkk....tahlah..aku x pahamlah nape manusia x boleh nak pikir pasal hal org lain...aku ade hal..jalan dah lah x sama...adoiiii..mentang2 aku bila ajak senang je..tak kisah....ko PIJAK kepala...dahlah..till now aku x leh nak tgok muka dia!!!!!Yaallah..lembutkanlah hati ku ini....aminnn

3 comments:

Anonymous said...

org camtu xbleh bg muka linda..sound je dpn2..len x, xyah bek ht nk tlg die..poooodahh!

nuruliman said...

org camtu xbleh bg muka linda..sound je dpn2..len x, xyah bek ht nk tlg die..poooodahh!

Anonymous said...

kalu aku linda siap arrrr....koni baik sgttt lah dr dulu...pls lah linda,...jgn kasi org pijak kepala kite...baik kite pun ada batasnye lah yang

aqua