Sunday, November 7, 2010

Besday Boy....

Bismillahirahmanirahim....Syukur alhamdulilah..prank tuk besday boy menjadi..besday siapa lagi..besday Incik MUHAMMAD FIRDAUS r....wpun ade masalah teknikal we both...tp alhamdulilah..penerimaan yg baik masa hari kejadian...kek dah de beli awal...incik nyota2 yg simpan...sbb aku kena arrange gath my family kat PD...adeiii...semua dilakukan sendiri...penat..tp puas hati...berbaloi2..lebih kurang pukul 10 mlm aku gerak dr PD..ermmmm...satu perkara agak aneh aku rase...huhuhu..dr sejauh itu semata-mata nak celeb besday boy..xpelah..aku syg dia...itu je masa free aku ade..dia pun free...so..bertempat di Public Sport or Public Star lupo plak den..sbb time drive mmg x pikir ape..rase badan je ade dlm kete hati???Tuhan je tahu..Alhamdulilah...Syukur Perjalanan ku selamat pg dan balik...ok..dah smpai park kete..pastu yg kelam kabut park dekat port diorg..adoiiiii...hampir2 kantoi...so..berbekalkan kek..tgah sidia leka main futsal tetiba si op "jap-jap"nyanyi ramai2 tuk Incik Firdaus...so yg best..the whole org2 kat futsal nyanyi skali..aku tergamam..ngan dia2 skali..miahahahhaa....pastu dia keluar so aku pun tye..

Cik Linda ::Camne?Best?
Incik Daus :: X best...
Cik Linda :: Nape?
Incik Daus :: Sbb semua org dlm court nyanyi..
aku mampu gelak jew....
Incik Daus :: Terima kasih yew...buat susah tuk semua nie...

Sy sayang awak...sy buat pun bukan selalu...setahun skali....x salah pun sy berkorban sikit utk org sy syg...siang till 9.50 pm..sy dah berkorban utk family tercinta....now 40 min tuk org yg sy syg...Ape2 pun Selamat Hari Lahir Sayang...Moga Sihat+Suksess+Panjang Umur+Jodoh Kita berpanjangan dan berjalan lancar seperti yang kita rancang....aminnn...




Yng baju itam tu op + tudung biru his wife



2 comments:

- SiTi - said...

hehehe....mmg terkezut abis...Happy bezday daus...semoga hubungan korang berbahgia ke akhir hayat....

Norazlinda A.Razak said...

terima kasih siti...