Sunday, December 26, 2010

Demam...

Assalamualaikum...moga sihat semua...almakumlah...sekarang musim demam...hujan tanpa henti...mmg sudah jadi lumprah hidup Allah SWT lagi Maha Kuasa...Lagi Maha Kaya...tiada siapa boleh melawan takdirnya...ermmm...bila cerita pasal demam...aku mesti teringat saat2 permulaan n perkenalan incik pakwe..aku igt lagi..time tu...aku ade meeting kat melaka..entah mcmane boleh bermsg2han dengan beliau...siap pesan suh makan ubt lagi...errrmmmm....nape eh?masa tu mmg x perasan sgt...ontheway balik...sidia tpne..."awak x sihat ke?"'a'ah"..."ade ubat tak?"'xdelah"...'nnti jgn lupe makan ubt...pastu rehat taw"...errkkkk...take care betul...pastu..dah letak phone..aku msg..."Terima kasih sbb amik berat...syg jugak awak kat saya"...msg ku berseloroh...sidia reply "mmg sy syg awak pun..''hahahahahaha"".....errkkkkk...aku dah mula malu dah...hehehehe..itulah 1st time sidia col aku....aku syg dia dan cintakn dia...moga jodoh kami berpanjangan ya Allah...Makbulkan doa kami....kerana...aku sgt menghargai dia...dalam semua segi...kerana dia juga sebahagian kelengkapan dalam diri ku...Ameeennnnn....Sayang Awak Muhammad Firdaus...

2 comments:

eiffa akmal said...

cepat berjodoh ye!!

Norazlinda A.Razak said...

terima kasih sis...doakan yew