Wednesday, March 23, 2011

Revolusi Tudung

بسم الله الرحمن الرحيم

Syukur kerana masih bernafas lagi...alhamdulillah..(^^,)....arini nak kongsi ngan sume..hehehe..wpun aku taw x de followers pun yg baca blog nih..errmmm..xpelah..asal aku hepi ngan hidup aku ni...mcmni..arini aku ade Hi Tea ngan LPPKN...So..arini pakailah santek sikit dr hari biase..saje2 je..bg nampak lain sikit penampilan masa pg majlis Hi Tea tu..errrmmmm.....so..arini pg opis pakai tudung lain sikit..hehehee...sbnarnya pernah ckp ngan incik pakwe..pasal pakai tudung nih...dia ckp janji tutup aurat n selesa...sbb kat tempat dia keje pun dah mcm2 fesyen..biaselah revolusi di alaf baru...bagi aku..selagi tak melanggar syariat agama islam dan yg penting betul2 tutup aurat..tidak menjadi masalah...ok..back to the topic..so..pglah opis...smpai opis..adeiiii..ramai tol yg tegur...sume org ckp aku nmpak lain...Allah...lain cikit je..org nya tetap sama...yg lawak ade org ckp mcm anak pakistanlah..anak org arablah.."eh,linda ke tu..igt sape td..igt org arab mano td"...adoiii..cero ko mato...xpe..paham..org2 berumur..pandangan mungkin kabur..wpun muke ia dah merah2 okeh...miahahahhaa...aiisshhhhh..malu di buatnya...sy masih anak org MELAYU kita dan pasangan kepada En A Razak + Pn Siti Faridah tu jelah...aiiiisshhhh..mcm2...tp aku bersyukur dgn kesempurnaan yg ALLAH S.W.T kurniakan kpd aku...so..enjoice eh pic2 pakai tudung revolusi skang..

 
pose

 

No comments: