Sunday, December 6, 2009

7 Gurls...

Bismillahirahmannirrahim....Last saturday aku punya jadual yg agak pack..huhuh..mau tak nya jemputan sana sini..tp jemputan aku tah bila2...hehehhee..ok just 4get about it...s0 sabtu lepas...selepas mghadirkan diri 2 jemputan bersama my mum...aku berkira2..1,2,3..sbb nak p ke tak REUNION tuk Kelas Perakaunan SMKDAS...huhuhu..sbb aku kan bz..mengalahkan 1st lady msia..tau tak sape??tak taw sudah....hahahaa
s0..aku pun mengambil keputusan tanpa mggunakan timbang dacing..maka..aku wat kputusan p jugak..b4 2 aku c0l kwn aku al0ng...tye bape ramai n kat mane..dia ckp 6 org jerkkk..lols...s0 cam kesian di tambah pulak rindu yg mendalam pd kwn2 aku..balik uma..tukar baju n gerak..almaklum r jalan bukit putus da lurus..no drift n selekoh agik...s0 cepatlah aku smpai...1st place kat McD Teminal 1 Seremban..time aku smpai sumenya da abis makan da...huhuhu...s0 yg ade elia,fana,dik ros,ujie,nana,al0ng dan aku..7 org sumenya..mmg clakar..sbb wat reunion tp yg dtg 7..s0 kitaorg x pgil r reuni0n..pgil persidangan jewlah..pas borak2 n gusip2..x taw nape ppuan x lpas dr gusip-gusipan ni..hehehee..but bukan gusip yg x baik okek...after T1 we alls gerak ke Jusco Seremban 2..p shupingggg..pun tabiat ppuan gak...hahahaa..i like noks!!yg cr kasut..perfume..baju..makeup..yg tettt..teettt..pun x lupe jugak..hehehehe...kira lebih kurang kul 6.30 ptg weols gerak pulang...ngan hati yg hepi....but 1 more thing..bila sume ni jumpe...tabiat paling tewukss adelah..ckp tanpa henti...huh!!..urrrmm biaselah da lama x jumpe..since 2001 n now 2009 baru jumpe...anyway i'm happy to see them..misshhh u lols...



Batch 2001 Perakaunan



Fana+nana+al0ng+me


with Fara n her son-Tuan Adam


with Ujie..


No comments: