Tuesday, December 29, 2009

Minggu-minggu kebz'an...

Bissmillahirrahmanirahim...hohohoo...lama x update blog..bukan ape..x de masa sgt2...sbb jadual mgu lepas di himpit dengan bebanan kerja yang banyak..org hujung tahun bz bercuti...aku??keje r..ape agik...ok aku cite last week punya hal...byknya pasal keje je....last week aku bz uruskan pgram BAKTI SISWA dimana keje pelajar2 dari USIM (Uni.Sains Islam Malaysia) masuk kampung..Kg Tengah Tampin...ade mcm2 pgram r..dan antara yg aku rase mcm best bila join RTM Shoot...wow..aku suke bab2 seni nih...huhuhu...ok itu part 1...abishhhh...



FIVEinSIDE Photo with Model

Part 2 :: weeee...now aku dah ade kwn2 atau team photografi...ni pun aku kenal time kenduri kawen ( yg mane aku jumpe insan yg x ku sangka)..huhuu...sbb one of photografer tu my senior time skool dulu....yang mane terdiri daripada Ujang+0pie+Nyot+Daus...mmg best wooo...sbb diaorg ni x jemu2 beri tunjuk ajar...thanks guys...ok my 1st task adelah shoot majlis kawen...start dari akad nikah hingga ke bersanding..giler penat..2 hari...lokasi PASOH 1..makkk aihhhh..baru ku taw penatnya keje jd photografi + hasil yg agak lumayan...pastu ahad pulak aku aku ade aktiviti a.k.a bengkel shoot outdoor model pulak..kat FRIM Kepong...aargghhhh...agak mengecewakan..sbb bila smpai di puncak hujan turun...maka misi tuk shoot di jambatan gantung hampa...aaiisshhhh...dah r mendaki mcm nak tercabot nyawa..ngan kendong kamera agik...huhuu...x pe2..tu semua ade sebab dan alasan...selain menguji tahap kesabaran maha tinggi semangat setia kawan dan kerja satu pasukan juga penting...pas x pat shoot di puncak..turun bwh n shoot kat bwah jugak...smbil2 shoot aku menikmati sandwich+nugget+kek batik+roti telur = hasil air tgan ku...yum..yumm..yum...menjelang pukul 4 kami bergerak ke Putrajaya...menjelang magrib semua rakan2 beransur pulang....tu yang kepenatan teramat sgt...hehehe..so pasni kalo ade sape mau amik gamba bley cari saya ye..ngeh..ngeehhh..



Pic kat Putrajaya...

2 comments:

chizel_yummy said...

wahh linda dh jdk photograper

nnati aku kawen pggl ko eh

n pasti kan ader diskaun okiesssssss


hehehe

Norazlinda A.Razak said...

okeyyyy..xde hal pye r...sbb mesti r amik ko..sbb mesti ko cantik nnti...