Saturday, December 12, 2009

Syukur di Atas Pertemuan Itu.....

Bissmilahirahmannirahim...Tuhan yang Maha dan Esa...Dengan Izin-Nya...aku berjumpe lagi ngan insan yang aku syg..aku rindu...untuk jumpe...wpun dlm keadaan tidak seperti dahulu...adakah DIA igin menguji diri ku ini?Yaallah...hambamu ini terlalu kerdil Yaallah...Mengigil seluruh badan ku apabila nama nya di sebut oleh kawan ku ketika dlm perjalanan ku tahu dia akan hadir sama ke majlis kawen kawan kami...Yaallah...kalo boleh nak aku patah balik sbb tak mau menitiskan air mata tuk tah berapa kalinya...namun dengan semangat yg kawan ku berikan..aku hadapi jua..wpun dlm kete aku dah berpeluh..pegang semua benda x betul..kwn msg pun aku mengigil n x boleh nak taip,serba serbi tak kena...Yaallah....sesungguhnya hambamu ni masih tidak kuat Yaallah..ku tahan jua air mata ni di majlis yang baik ini...ade beberapa kali pertembungan mata yg mmbuatkan aku serba salah..serba x kena..nasi yg aku makan tak rasa apa...Yaallah..sekali lagi hambamu pohon sbb menolak rezeki yg ada Yaallah...Ampunkan Hambamu ini Yaallah...tapi ku gagahi jua...keadaan ketika ini asing sungguh bagi ku...dulu mesra kini mcam org x pernah kenal langsung...asing sungguh...ini adelah pertemuan pertama setelah sebulan tidak berjumpe dengan sidia..Yaallah..Engkau makbulkan lagi doa ku untuk melihat ape yg igin ku lihat..ia itu hadiah pemberian ku...Terima kasih Yaallah..Engkau makbulkan Doaku Lagi.....ku sibukkan diri berjumpe senior2 sekolah ku..yg kebetulan kwn pengantin..Yaallah..Sungguh Besar kuasa Mu Yaallah...Engkau temukan aku dgn "sidia"Engkau temukan jua aku ngan rakan2 sekolah ku...Akhirnya aku balik meninggalkan majlis...dengan berat langkah kaki ku kuatkan jua...jauh di sudut hati ini..kalo boleh aku nak tunggu lagi..gerak bersama sidia...atau pun mengucapkan balik dahul...tp....keadaan tidak mengizinkan...melangkah masuk kereta...keadaan ku masih tidak keruan..Yaallah...akhirnya aku tewas bersama air mata ku sendiri....aku menagis sepuas2nya..............sesungguhnya aku masih sayang lagi sidia..........aku masih tidak mampu melupakannya......lagu ni yg mmbuatkan ku menagis tanpa henti sepanjang perjalanan.......YaAllah terima kasih di atas pertemuan itu...


3 comments:

chizel_yummy said...

sapooo kah itew??

ex-bf yg baru ker??

ex-bf yg lama.....huhuhu

(nak nyibuk..hahhaa)

Norazlinda A.Razak said...

mane ade yg baru yunk oiii...tu je satu2nya bf aku ade..yg kita bergusipan kat YM aritu...huhuhu

eiffa akmal said...

macam tahu jew...sabar byk2 ok....hope awk lebih tabah...ada yg lebih baik utk kamu...neway, thank for the bowls...hehehe