Saturday, November 21, 2009

~~BerTunang Yang Penuh Teka-Teki~~

NgeeeEE...yEbA...arini aku n mmber VIVAC aku sempat menghadiri Majlis Pertunangan Fishah with???huhuhhu..wait rrr....ok...kul 10.05 pagi aku selamat Meetpoint Dataran Seremban..yg da smpai Sarah n Awe..pastu aku..but pastu kena tgu Wanje pulak aduyaaiii...huhuhu.kul 1040 pagi baru wanje smpai...s0 bermulalah konb0i 4 biji kete ni..hahaha..sbb masing2 bz..smpai di beranang miens n dak khai dah tunggu..kira2 kul 11 lebih smpai maunya x laju da ikut si Awe Turbo tu..laju/..x leh jd Marshall...hahahaa...
ok..bila da smpai aku n gurls yg lain masuklah kerumah selapas mmberi salam...x jwb dosaaaaaa...hehehee...n boys dok luar...weeee...dah masuk Si Cantik Manis Fishah da siap...s0 kami pun di pelawa oleh Tuan Rumah duk kat Hall...sangat cantik itew rumah dia....so bermulalah sesi dialong aku +sarah+miens...


aku ::wess...fishah ni tunang dia org melaka kan?


sarah :: a'ahlah...


miens :: bape org adik beradik fishah weh??


aku :: tah kalo tgok pic kat dinding tu mcm 4 org..tp nape most org yg kat umah ni aku tgok cam ade iras2 fishah je??


sarah :: a'ah...tp lin ko kenal or tak kenal tunang fishah ni...*terlopong aku seketika..aku kenal????siapakah??


miens::sengih dah...aku rase ko kenal...


aku ::sape weh??dak vivac ke?sape weh??


sarah ::ko tgu dan lihat r..t rombongan dtg ko tawlah...


**aku pantang betul org teka-teki ni...s0 aku pun sabar....


pastu datang adik fishah..*kak,kaklang panggil-gelaran tuk fishah..


masa aku masuk bilik aku nampak kek..kat kek tulis...SELAMAT BERTUNANG FISHAH & AMIR


Time 2 aku da nak melompat da..aku ckap "eeee...ni abg amir melaka ke??amir tinggi??"tp diorg sengih termasuk Fishah...aduuyaaiii...aku pulak yg kena suprise..ni majlis sapo ni??huhuhu...aku tye agik...ni amir tinggi ke??tp sume x jawab....so di pendekkn cite..pas sesi posing memosing aku & geng kuar p mkn..masa tgah mkn tu rombongan lelaki pun da selesai perbincangan...masa tu aku taw n yakin bahawa fishah kwn aku bertunang nagn abg amir tinggi sbb jumpe ayah n abg beliau..tidak ku sangka...dalam diam rupenya abg ku itew...ape2 pun lin ucap tahniah pada both of them..moga mereka bahagia ke jinjang pelamin n berbahagia hingga hujung nyawa...


























No comments: