Friday, November 6, 2009

Kawen dan Perasaan..huhuuhu

hahhaaa..opsss..jgn panik bila tgok BIG TITTLE dia...ahahhaa..gimik jew r....ok..aku nak cite Insyaallah kalo di izinkan Tuhan Raya Haji ni ade rombongan merisik akan dtg ke rumah aku...huhuhuh...siapa gerangannya??aku sendiri pun tak pasti siapa...hahahha...tuk aku ke??urrrmmmm...aku terima jerk dengan hati terbuka..hahaha..best tak??...huhuhu..wileps..not 4 me..4 my little sis r..huhuhu...dia Insyaallah akan di risik oleh family bf yg sgt di cintainya Raya Haji ni....Syukur...aku sbg kakak rasa tumpang gembira..tp yg tak syoknya..mak aku dok bising suh aku jln dulu..haaiii..pening2...ngan masalah yg sedia ada..urrrmmmm....mak ckp takkan x de calon..aku x jwp pun..aku senyum jew...sbb mak tak nak ade "langkah bendul" dia kata kesian pihak lelaki..abisshhh camno??sape aku nak rembat suh masuk meminang??ate ke gile??hahahhaa...sampai my mum nak cr kan calon..hahaha...alaa..aku x mintak byk pun..full set audio kete aku ok r..bukan mahal pun...hahahahaa...tp tu r kisahnya...but i know my mum poor on me...sbb bila aku tgok muka dia...ade sedih di air mukanya...mak...akak masih ade tanggungjawab lagi..."akak anak sulung..akak nak beli rumah..tukar kete..naik pangkat..nak smbung studi tu sume akak nak mak...and important thing nak anta mak p haji...plss understand me mak..."setiap kali hal ni di sebut2kan aku org pertama lari sbb i dont now y aku sensitif sgt hal2 mcmni...aku doakan adik aku bahagia...wpun ade sedikit tekanan pada aku....but its ok..life must go on...i'm always keep praying moga beri yang terbaik dalam hidup ini wpun pun i'm always make a mistake...i learn n learning from my mistake coz i just that human...pada...akak syg mak...ur the best mum i the world..4 kak lang..my little sis..dun be nabut ughty2 ok..

4 comments:

eiffa akmal said...

sabarlah...mungkin jodonh adiknya smpai dahalu..insyAllah...jodoh yg terbaik akan ada menunggu awk..

Norazlinda A.Razak said...

Fa...thanks2..awk sentiasa bg kita kekuatan tuk teruskan hidup...

chizel_yummy said...

yang...congratulations to your younger sister.jgn sedih2 ok.please accept them and wish all the happiness..(hey u mtk lah coach,habib ker muahaha)

Linda,
starting from now on...ko kene bersedia fizikal n mental how best to respond when inevitable questions like,

“kakaknya bila lagi?”

hehehe..erm..jgn sedih2 ok
Insha-Allah, you will your Mr Right sooner or later..

Norazlinda A.Razak said...

aquaaa.....yerps..aku ok..aku pun ckp kat my mum..dah ade jalan kan aje...hehehee