Friday, November 27, 2009

Buku MoTiVasi



Assalamualaikum ulos...harap2 harini sihat ek??ahaha...ape kes?igt ni rancangan tv kew?..nolah..its just  simple blog like d owner...weeee....betul ke ayat aku tu?if sumbudi nak tolong betulkn??hehehee...k lah x mo merapu n mlalut jauh2...aku ni nak share ngan ulos..last tuesday me n myself..hehehe..yelah aku sorang jew r...pas abis exam g round2 jap jusco seremban 2..alamaklum r da lama x p..s0 dlm pale 0tak aku ni mmg plan nk p Potong rambut..potong..potong..potong.. ( nak feel bc ikut rentak kompang dlm iklan P1 tu ek)kikikiki..aku pg gak potong rmbut..but just acctually pada repair jeew...ate..gilew nak potong rambut yg sedia panjang tu?mak sayang tawww...so just cut 1 inch je..setiap rambut yg ade...ok..pas potong rmbut aku continue jln2 kat jusco..then termasuk laa...ke kedai buku popular...cadang nak cari novel baru setelah hampir 8 bulan x mmbaca atas sbb2 tertentu...so i'm come in back tuk bc balikkk...so dr satu rak ke satu rak aku cr..tp x de yg best..aku pindah ke rak yg lain..then..tarraaaaaaaaaaaaa....aku terjumpe 1 buku ni..yg aku teruja nak baca..tajuk dia KUASA HIJRAH KUASA UNTUK BERUBAH...Dari DATO DR MOHD FADZILAH KAMSAH & AHMAD FADZLI YUSOF...Ape yg buat aku tertarik pada buku tu..dia bukan sekadar motivasi dan nasihat sahaja..ia ade juga soklan2 yg boleh kita buat tuk menguji tahap dan kebolehan kita..tu yg best...aku skang da baca separuh..now aku kenali diri aku..siapa aku...so pada mmber out there nak beli mmg aku galakkan....x salah tuk kegunaan tambah ilmu..dan perbaiki diri ok...salam perjuangan...

No comments: